Linia de Parfumerie

CERTIFICAT OHSAS 18001:2007

CERTIFICAT OHSAS 18001:2007

CERTIFICAT ISO9001:2008

CERTIFICAT ISO9001:2008

CERTIFICAT ISO 14001:2005

CERTIFICAT ISO 14001:2005

 

CERTIFICAT de calitate REFAN-1

CERTIFICAT de calitate 1

CERTIFICAT de calitate REFAN-2

CERTIFICAT de calitate 2

 CERTIFICARI

  • ISO 9001:2008
  • ISO 14001:2007
  • OHSAS 18001:2007
  • CERTIFICAT de calitate

 

 

 

Parfumurile si produsele REFAN sunt de o calitate atestata si recunoscuta. Preturile parfumurilor si produselor REFAN sunt unele modice si pentru orice buzunar!

Parfumurile promovate de Refan contin componente naturale de cea mai buna calitate, spre deosebire de majoritatea parfumurilor din magazinele de lux, unde parfumurile sunt integral sintetice si doar in cateva cazuri sunt doar partial sintetice. Pe ambalajele veti observa ca figureaza o sumedenie de compusi de sinteza, coloranti, stabilizatori sintetici din gama bensophenone  (cu derivatele pana la 5), C-uri (echivalentul E-urilor din alimente), toate fiind substante care pot provoca diverse afectiuni, de la alergii respiratorii, greata, stari de disconfort, ameteli, caderi de tensiune si pana la probleme dermatologice severe, culminand cu cancere de piele. Este inutil sa va mai spun ca toti acesti compusi NU ofera parfumului calitate, rafinament si inalta clasa. La ora actuala, peste 5.000 de arome folosite in parfumerie sau cosmetica faciala sau de corp, decorativa, de intretinere sau terapeutica, provin din industria petrochimica.

Legat de ambalajele si preturile parfumurilor de la  Refan, trebuie sa cunoastem urmatoarele informatii:
Marile case de moda din lume care lanseaza pe piata parfumurile nu detin propriile fabrici, ci apeleaza la ajutorul unor fabrici mari si specializate, care pot produce la comanda, in diverse cantitati, aceste parfumuri, pentru clientii lor.
Aceste case de moda  platesc producatoarilor sume mari pentru exclusivitatea asupra parfumurilor nou lansate, pe perioade cuprinse intre 2 si 5 ani. Dupa expirarea perioadei de exclusivitate, daca nu se mai lucreaza cu producatorul initial, detinatorii marcii inregistrate vand parfumurile mai departe, sub denumirea consacrata si inregistrata, iar producatorii pot vinde parfumurile respective si altor clienti, dar numai cu conditia sa nu foloseasca marca, denumirea consacrata. Ca atare, producatorii folosesc numai ambalaje standard, de fabrica, fara numele parfumului. In fond, aceasta face ca preturile sa fie foarte mici, caci marca reprezinta 65% din pret iar ambalajul reprezinta 16%. Daca analizam bine, clientul sau consumatorul este interesat in primul rand de continut, mai putin de ambalaj, si apoi si de pretul mic. Ca atare, ambalajele de parfumuri Refan au inscriptionate pe ele numai numele producatorului, continutul, gramajul, iar pe fundul flaconului este aplicat un sticker sau o eticheta cu numarul de cod al produsului, pentru a putea fi identificat.
Legat de pretul parfumurilor Refan, un amanunt foarte important este si faptul ca in magazine platim foarte multi bani pentru o sticluta de parfum, insa doar 10% din pret reprezinta costul real, de fabrica, al aromei. In rest, platim multi bani pentru marca, pentru designul sticlutei si al cutiei (pe care oricum le  aruncam la gunoi cand se termina parfumul), pentru publicitate, adaosul comercial al magazinului etc. Eliminand aceste cheltuieli (promovarea nu este facuta prin reclama la tv, ci prin consultanti directi, marca nu este trecuta pe ambalaj) putem aduce pe piata parfumuri de calitate  la preturi foarte mici.

Piramida olfactiva

Parfumurile sunt create dupa  o anumita structura (piramida olfactiva).
Ele au:
– capul – care consta din substantele cele mai volatile;
– inima – (caracterul, sufletul), care contine in special miresme florale
– corpul – baza, care determina persistenta aromei.

Nota  care impresioneaza
Este denumita si Capul sau Nota Initiala;
Contine arome usoare  (citrice, miresme florale fine) care se simt intens circa 5 minute si dispar dupa circa 15 minute.

Nota  caracteristica
Este denumita si Inima sau Nota de Mijloc;
Contine arome cu nuante mai calde, florale, care incep sa se simta dupa aproximativ 20 de minute si se mentin timp de aproape o ora.

Nota de baza
Este denumita si Corpul sau Nota Finala;
Contine arome care determina persistenta parfumului prin fixatoare de origine animala (mosc, ambra , zibetta, castoreum) sau de origine vegetala (mirodenii, ierburi aromate, rasini, esente lemnoase parfumate). Incepe sa se simta dupa aproximativ 30 de minute spre maximum 1 ora si persista indelung, minimum patru ore.

Testarea parfumurilor  pe piele are ca scop gasirea unui parfum care sa se deschida pana la nota finala, cea care ofera persistenta in timp. Daca, de exemplu, un parfum persista doar 10 minute pe pielea cuiva, inseamna ca numai componentele din nota initiala sunt compatibile cu ph-ul acelei persoane, celelalte note nu ii infloresc pe piele.  In consecinta, parfumul, desi este bun, nu este compatibil cu persoana respectiva.

Vom intalni adesea clienti care intreaba daca parfumul de la Refan este original si daca persista pe piele.
Trebuie sa le explicam ca persistenta depinde de compatibilitatea cu ph-ul fiecaruia. Pe un suport cu ph neutru, gen hartie, servetel, carton, parfumul va persista zile sau saptamani iar pe pielea umana, in functie de aceasta compatibilitate cu ph-ul, va persista cateva minute, cateva ore sau chiar pana a doua zi. De aceea este foarte important sa nu luam o comanda pe loc, imediat dupa ce am facut testarea si clientul a recunoscut mirosul preferat, ci sa asteptam cateva ore, timp in care ne putem convinge si de persistenta.

Notiunea de – parfum original – este relativa.
Este bine sa intrebati fiecare client ce intelege prin original, ca sa ii puteti da un raspuns multumitor.
Unii vor intelege ca original inseamna sa fie in ambalajul cunoscut din magazin, dar acest ambalaj  este o bucata de carton, lucrul cel mai usor de falsificat.
Altii vor intelege prin original ceva scump, de regula cumparat din tara pa care a vizitat-o, si atunci trebuie  sa le  explicam ca in magazin pretul este atat de mare din cauza intermediarilor, adaos comercial, marca, publicitate, alte comisioane.
Exista si persoane care considera ca original inseamna persistent, dar un parfum, cu cat este mai prost, cu atat miroase mai tare, mai grosolan si mai mult timp, din cauza fortatorilor introdusi in stabilizatorul de aroma. Altfel spus, o multime de produse de sinteza, obtinute in laborator, in totalitate produsi toxici.

In mod exceptional veti intalni adevarati cunoscatori in ale parfumeriei, si acestia cu siguranta vor sti ca ceea ce da clasa unui parfum este piramida olfactiva, jocul notelor de deschidere.

Un parfum este, mai mult decat orice altceva, un mod de exprimare. El creioneaza si contureaza personalitatea. Creeaza o anumita atmosfera si scoate in evidenta anumite trasaturi sau, dimpotriva, accentueaza misterul fiecaruia, acel «je ne sais quoi».
Modul in care se deschide si infloreste un parfum, pe noi insine, este o extraordinara carte de vizita.

 

 

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Bookmark this page